Gelezen op HLN: i-Magazines pakt uit met online platform ‘Lifestyle Vlaanderen’
“We willen horecanieuws nog beter tot bij de mensen brengen”
Na de uitgave van ‘Lifestyle Limburg’, een boek van 608 pagina’s waar 134 Limburgse horecazaken aan hebben meegewerkt, pakt i-Magazines uit met een gloednieuwe verrassing: ‘Lifestyle Vlaanderen’. Dat is de naam van het nieuwe online lifestyleplatform van de Hasseltse uitgever, bedoeld om nieuws en verhalen van de horecasector met het breder publiek te delen. “Cruciaal nieuws, nu we de horeca zo hard moeten missen”, aldus zaakvoerder Steve Corthaut.
Al sinds december vinden lezers in het boek ‘Lifestyle Limburg’ allerlei nieuws terug over eten, drinken, auto’s, lifestyle, interieur enzoverder om een perfect beeld te krijgen van wat er precies in onder meer Limburg te beleven valt. “Maar intussen hebben we een online verhaal opgestart waar we in gesprek gaan met onze partners”, vertelt Corthaut. “Zo hebben alle horecazaken in het boek een eigen pagina op de website die ze zelf kunnen aanvullen. Dat online platform gebruiken we dan weer om voornamelijk in gesprek te gaan en de nieuwigheden van onze partners aan het breder publiek mee te geven. Denk aan een nieuwe inrichting, de lancering van een eigen drankmerk, of een mooi verhaal dat te vertellen valt.”
Daarin zal vooral positief nieuws centraal staan. “Dat hebben we nodig in deze tijden”, gaat Corthaut verder. “Zeker van onze favoriete horeczaken die we in deze tijden al zolang moeten missen. Bijzonder is dat we hiervoor ook met videonieuws werken. Offline blijft onze topprioriteit, maar online valt ook niet te onderschatten. Daarvoor zijn we alvast een samenwerking aangegaan met PDH Consulting van Philip De Hollogne en zijn team.”
Bron: HLN.be