Derde editie van Lifestyle Limburg voorgesteld in La Butte aux Bois
Derde editie van Lifestyle Limburg voorgesteld in La Butte aux Bois
Uitgever Steve Corthaut: “We willen het grootste Lifestyle-platform van Vlaanderen worden.”
Lifestyle Limburg is een blijver. Dat bleek nog maar eens afgelopen dinsdag in La Butte aux Bois in Lanaken. De derde editie voor Limburg van het gekende coffee table book werd er voorgesteld onder het oog van uitgever Steve Corthaut, juweelontwerper en eigenaar van La Butte aux Bois, Jochen Leën en 200 exclusieve partners van het coffee table book. Lifestyle Limburg is een uitgave van Lifestyle Vlaanderen en heeft de ambitie is om het grootste Lifestyle-platform van Vlaanderen te worden.
Meer dan 150 Limburgse horeca-zaken werkten deze keer mee. Niet alleen vind je het laatste nieuws over de horeca, golfclubs, hippe winkels komen aan bod.. Kortom, de laatste trends in Limburg rondom fashion, food, travel, cars, interior, luxury real estate, private jets, cruises, helicopters, health en beauty staan er in.
Uitgever Steve Corthaut: “Ook deze Lifestyle Limburg blijft een inspiratiebron voor al wie van eten, drinken, shoppen en kwaliteit houdt, de dingen die het leven kleur en gezelligheid geven. Limburg telt absoluut mee als het gaat over mode, horeca en zelfs als reisbestemming maar denk ik aan Guy Penders die in Dubai succesvol is.”
“Deze derde uitgave telt nu 732 pagina’s met de laatste trends over de Limburgse Lifestyle. Het boek wordt verdeeld in alle sterrenzaken, de betere brasserieën en de populaire hotspots in de provincie Limburg.”
“Vanaf 2023 lanceren we ook Lifestyle Vlaams-Brabant en West-Vlaanderen. In 2022 was er de succesvolle eerste editie van Lifestyle Antwerpen (april) en Lifestyle Oost-Vlaanderen (november). De reacties waren altijd heel lovend. Ons doel is op korte termijn naast het boek ook meer video-storytelling met name “Lifestyle on the road” aan te bieden samen met Philip De Hollogne. Het is de bedoeling om on- en offline het grootste platform te worden van Vlaanderen wat Lifestyle betreft”, besluit Steve Corthaut.
Jochen Leën is premium partner van Lifestyle Vlaanderen. ‘”Het is zondermeer een interessante en heel degelijke editie. Steve Corthaut brengt kwaliteit en ondernemers samen. Dat is uniek. We zijn trouwens al vanaf de eerste dag met Lifestyle Limburg betrokken.”
Ook raakte bekend dat Jochen Leën plannen heeft. “In 2023 bouwen we een nieuwe feestzaal met maar liefst zeven meter hoge akoestische plafonds. De lancering in maart wordt een event met verschillende ‘activatie-plaatsen’. In combinatie met ons museum ‘ Hidden Odyssey ‘ werken we rond een unieke storytelling, met name de spanning tussen Space en History. Ook dat is Lifestyle (lacht)”